Counter Strike Source HUN

Magyar Counter Strike fanok honlapja :)

radar_locations_in_counter-strike_source_1.jpg

Főbb RCON parancsok: (ahhoz hogy ezeket használni tudd be kell jelentkezni konzolba a rcon_password "jelszó" parancsal, rcon password megadása a server.cfg-be)
Példaként egy pár rcon parancs, a "Server konfiguráció" menüpont alatt megadott parancsok szinte mind használható az RCON-ként.

rcon_password (jelszó) // Ezzel a sorral lehet admin jogokat szerezni a szerveren. Minden belépés után beírandó
rcon sv_password (jelszó) // A szerverre való belépéshez szükséges jelszót határozza meg
rcon say (üzenet) // Chatüzenetet ír ki, amit minden játékos lát, legyen élő vagy halott
rcon changelevel (mapnév) // Mapot vált a szerver
rcon map (mapnév) // A szerver mapot vált, de ugyanakkor mindenkit kirúg a szerverről
rcon mp_autoteambalance (1/0) // Ez a parancs ki -és beapcsolja az automatikus csapatelosztást. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva
rcon mp_friendlyfire (1/0) // A csapattárs sebzést kapcsolja ki -és be. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva
rcon mp_timelimit (idő) // Ez egy mapon eltöltendő időt határozza meg percekben
rcon mp_roundtime (idő) // Ez egy kör idejét határozza meg percekben
rcon mp_tkpunish (0/1) // A TK-t (teamkill) elkövetők büntetését szabályozza. '1' = bekapcsolva (kimarad egy körből a TK-s), '0' = kikapcsolva
rcon mp_hostagepenalty (szam) // Ez a parancs meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a szerverről a játékost
rcon mp_logdetail (0/1) // Logfájlba menti az üzeneteket. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva
rcon mp_forcecamera (0/1/2) // A megfigyelést korlátozza. 0 = alapeset, kikapcsolja a korlátozásokat (bárki, bárkit, bárhogy megfigyelhet); 1 = a játékosok csak saját csapattársaikat követhetik; 2 = a játékosok nem mozoghatnak halottként (ott maradnak, ahol meghaltak)

-Ezzel rúghatóak ki a nemkívánatos playerek a szerverről. A parancs után csak a játékos nevét, sorszámát vagy id-jét kell beírni.
kick (játékos neve)
kick (jatekos sorszama)
kick (ID)

-Kilistázza a játékosokat id-jeikkel és sorszámaikkal együtt.
users
status

-Bannolja adott játékost az adott időre (percekben) id szerint, elmenti az id-jét a banlistába és azonnal kirúgja a szerverről, a 0 perc végleges bant jelent.
banid (ido) (ID) kick
banip (ipcím)
writeid
writeip

-Bannolja adott játékost az adott időre (percekben) IP cím szerint, elmenti az Ip címét a banlistába (writeip) és azonnal kirúgja a szerverről (kick). A 0 perc végleges bant jelent (végleges IP szerinti banhoz az autoexec.cfg-nek tartalmaznia kell az "exec listip.cfg" sort).
addip kick
addid

-Kilistázza az id vagy IP cím szerint bannolt játékosokat.
listid
listip

-Unbannolja adott játékost id vagy IP cím szerint.
removeid
removeip

Tickrate:Minél nagyobb a tickrate annál több FPS-el fut server annál többször updateli magát másodpercenként, tehát annál pontosabb képet kap arról a kliens, hogy pl. holvannak az emberek. Nemcsak a szervernek kell erősnek lenni hanem a user gépének is mert ahhoz hogy kiélvezhese a 66-os tickeratet nemárt ha neki is van 66 FSP-e,Ez nagymértékben befolyásolja a hitbox-ot is és annak csúszását.

-Tickrate beállítása: tickratet a szerver indításánál kell megadni így pl.:

./srcds_run -autoupdate -game cstrike -tickrate 66 -port 12345 -secure +ip 123.123.123.123 +maxplayers 12 +map de_nuke +fps_max 600



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 4
Heti: 10
Havi: 38
Össz.: 20 130

Látogatottság növelés
Oldal: Rcon Parancsok
Counter Strike Source HUN - © 2008 - 2024 - css.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »